utorak, 21. lipnja 2016.

Zivela je u dolini save oci su joj bile poput neba plave.srecna i vesela u zivotu svom divne snove snivala je zurila je negde sa cvecem u ruci,njenom dragom rodjendan bese,otvore se vrata njegovog stana i izadje mladic kao prvog dana i rece je da ima drugo devojka potraca ka ulici a mladic za njom joj pazi ali kasno bese njegovu malu auto zgazi i sad se mladic pita sta mu zivot pruza.Jedno mrtvo tijelo i pet krvavi ruža



Koliko je dana prošlo i koliko još će proći sve su lijepo odnijeli mi ali tebe neće moći,sve sam dala neka nose mora se i nešto dati,nek ostave samo tebe ne tražim da dug se vrati.Dala sam im prošlost davnu i u njoj dio sebe sve sam dala i još mogu nek ostave samo tebe.♥♥♥

Dovoljno je samo, da me pogledaš pogledom, koji nudi svet na dlanu i ja
pokleknem...Nemoćno savijem vrat u stranu, i osećam kako mi oči
poprimaju pogled deteta, koje je uhvaćeno u krađi kocke
šećera...Jednostavno je tako...I ma koliko ja bila jaka i iskustvom
potkovana, ti si mi slabost...Protiv koje, ne mogu...Sve i da hoću..



Postoji uvek neko cija,samo,poruka iscupa dan...nemoguce je ne voleti nekoga u cijim ocima vidis sebe i nadjes svoju srecu,kada znas da su ti dlanovi stvoreni samo za jedne ruke,i to njegove..kako sebi da kazes Ne,kada volis onako,kao da je poslednji put?

Nema komentara:

Objavi komentar