četvrtak, 16. lipnja 2016.

I pitate zašto sam se promenila. Vi to ozbiljno? Vaše prevare, izdaje, ponašanje, glumljenje pravih prijatelja, nestajanje kad mi trebate... Mogu ovako do sutra. Da li vas još zanima odgovor na pitanje? Ili ste shvatili da sam se napokon počela boriti za sebe i da se sa mnom sve teže igrati?


Odjednom je poceo da je pronalazi u drugim curicama. Neke su imale takav nosic, neke su hodale kao ona, ili se smejale na isti nacin, zabacujuci lepim pokretom glavu malo udesno. Neke su slicno njoj cutale, neke pricale, ali nikad mu nije uspelo da ih sve sastavi... 



Uvjek zapamti da bez obzira koliko se beskorisno osjecas neciji si razlog za OSMIJEH...:))

Ne volim te zbog onoga što jesi , Već zbog onoga što sam ja kad sam pored tebe .

Žena je najslabija kada voli , A najjača kada je voljena .

Zašto se meni javljaš tajno kad mi duša tiho sniva?Zašto tvoje oko sjajno golemu tugu skriva?Zašto me kroz noć zoveš kad ja ti nemam što dati..Oo ja sam ti pusto pepelište..sve što sam imala..ja sam dala..nevjerno hladna ljubav moja..sve što sam svojim blagom zvala..mladost i oganj duše svoje..pa zašto meni stupaš u snove..što tražiš ovdje kod mrtvaca..pusti me..Nek ovako trošim dane sve dok mi srce ne izgori



Nema komentara:

Objavi komentar