subota, 4. lipnja 2016.

Sasvim slucajno nasla sam se u delicu tvoga sveta,zastala medju redovima tvoje duse...neka nevidljiva nit dotaknula me posred srca,il' je to tvoja ruka bila,a nisam svesna...dani su laksi otkako si tu...dusa je punija..ti si mi osmeh na usnama...ti dajes mi hrabrost kad se bojim,veru kad posrnem,nadu kad srce zaboli...hvala TI sto me cuvas,a Bogu hvala sto postojis!♥



"Ti si umeo da me volis.Ti si umeo da budis dete u meni.Ti si umeo da te volim.Ti si umeo da pored tebe sanjam budna.Ali nisi umeo da me zadrzis.Nisi umeo da zadrzis nasu ljubav u sebi"



"Neki izgleda, nisu dovoljno zaboravljeni. Ni ne mogu da budu. Zašto? Na to pitanje ne odgovara razum. Staviš ruku na levu stranu i, kuca brže, je l’ da?"

Osmijeh ne košta ništa, a djeluje čudesno!
Obogaćuje onoga kome je namijenjen, a ne osiromašuje onoga koji ga poklanja.
Niko nije toliko bogat, niti toliko siromašan da bi ga sebi morao uskratiti.
Svako njime samo dobiva. Osmijeh donosi sreću u kuću, pozdrav prijatelju.
On je odmor umornome, putokaz izgubljenome, sunčeva zraka žalosnome
i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Ali, ne može se kupiti, izmoliti, posuditi ili ukrasti,
jer vrijedi zapravo jedino u trenutku kad se poklanja




"Loši su ljudi!Najveća sreća je naći nekoga ko će postati "neko tvoj" Tvoja ljubav, tvoj najbolji prijatelj. Neko ko će sve uraditi da bude tvoje sve, i neko za koga se vredi boriti."


Život je prekratak da se ujutro budiš sa kajanjem...Zato voli ljude koji te tretiraju dobro i zaboravi one koji to ne rade...
Vjeruj da se sve događa s razlogom...
Ako ti se pruži prilika, iskoristi je... Ako ti promijeni život, pusti neka tako bude...
NIKO NIJE REKAO DA ĆE BITI LAKO, SAMO SU OBEĆALI DA ĆE BITI VRIJEDNO TRUDA...



Najviše što možete učiniti za sebe jest da budete svjesni vlastite vrijedosti ... Da budete sigurni da ste posebni , jedinstveni i značajni ... Na svijetu ne postoji ista osoba kao vi i nitko ne može zauzeti vaše mjesto ....





Nema komentara:

Objavi komentar