nedjelja, 26. lipnja 2016.

Pricam ti o njeznosti,
o ljubavi i vjecnosti. Pricam ti o smehu i radosti...o surovoj stvarnosti.Pricam ti o ocima boje moga sna...boje nemira. Slusaj me,pricam ti,o tajnom i skrivenom,o recenom i naslucenom. Pricam ti o nocima ispunjenim ceznjom... najlepsim glasom i najvecom tajnom... pricam ti price beskrajne... istine koje su se u laz pretvorile.
Ali,ljubavi..hajde da zaboravimo sve price..da pustimo vecnost,i da se bar nocas,volimo do kraja zivota.





Znam duso,obec'o sam,da te necu pominjati,bogarati,i sudbinu proklinjati,u varos se preseliti,orcati i veseliti...Obec'o sam,srca teska...obec'o sam...al' jebes ga...
Znam,mila,obec'o sam,da cu makar za bestiju i da cu naci lepsu, bolju i vestiju...nemeskinju,gospodicnu,ni po cemu tebi slicnu..
Obec'o sam,srca teska...obec'o sam...al' jebes ga...


U
životu svakog čoveka,postoji samo jedna žena sa kojom može da ostvari
savršenu vezu kao što u životu svake žene postoji samo jedan muškarac sa
kojim se oseća kompletna.Pronaći se,sudbina je malobrojnih.Svi ostali
su prinuđeni da žive u jednoj vrsti nezadovoljstva i neprekidne
...čežnje...

Dovoljan
je samo jedan pogled da ti poletim, dovoljan je samo jedan pogled da te
zagrlim, dovoljan je samo jedan pogled da te poljubim...pogledaj me pa
makar to bilo poslednji put, pogledaj me.....



Nema komentara:

Objavi komentar