srijeda, 29. lipnja 2016.

Kažu da postoji bol koja vas boli i bol koja vas promijeni,mene je boljelo do kosti al' me nije promijenila ja sam naučila da sa njom živim samo je na trenutke, duboko u sebi potisnem..


Postoji jedna veoma važna lekcija koju treba zapamtiti kada imamo loš dan, loš mesec ili lošu godinu. Stvari će se promeniti. Nećemo se osećati tako zauvek. Ponekad najteže lekcije koje treba naučiti su one koje su duši najpotrebnije. Ja verujem da ne možete osetiti pravu radost , ako niste osetili tugu. Ne možete spoznati osećaj uspeha, ako niste doživeli neuspeh. Ne možete znati šta je sveto, ako niste videlo zlo. I ne možete se ponovo roditi, ako niste udarili u dno..


Najljepše poruke smo slali pogrešnim ljudima


Postoji i taj kraj prije kraja. Gdje se pomiriš sa činjenicom da ništa ne možeš promijeniti i pustiš sve dođavola. ...

Nema komentara:

Objavi komentar