ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Pruzacu moje postovanje onima koji to zasluzuju... Moj osmieh onima koji me razumeju... Moje prijateljstvo onima koji mi veruju... Moje srce onima koji me vole... A moj zivot, onome ko ce uvek da me drzi za ruku... Najlakse je otici i ostaviti sve... Hrabrost je ostati i boriti se...


Pronađi nekoga ko se ne boji priznati da mu nedostaješ. Nekoga ko zna da nisi savršena, ali se ponaša kao da jesi. Nekoga čiji je najveći strah izgubiti te. Nekoga ko daje svoje srce u potpunosti. Nekoga ko kaže VOLIM TE i to stvarno misli... Pronađi nekoga kome neće smetati probuditi se pored tebe jednog jutra, videti tvoje bore i sedu kosu i svaki put se iznova zaljubiti u tebe.


Ako za trenutak zatvoriš oči i otvoriš srce, znaćeš da je sreća, kad imaš na nekoga na koga možeš da se osloniš i kad je taj neko koga voliš, gdje god bio, pored tebe...



Nema komentara:

Objavi komentar