petak, 29. travnja 2016.

Kazu da sam se promenila... Nisam vise onakva kakva sam bila... U pravu su ljudi... Drugacija sam... Ne mislim da sam gora... Naprotiv... Bolja sam od mnogih koji mi sude... Kazu da sam drska... Nisam.. Samo ne dam da me gaze... Kazu da sam bezobrazna... Nisam... Samo udarce istom merom vracam.... A svoje dugove uvek placam... I opet, ne valjam.... Kazu da sam izgubila dete u sebi... Nisam... Samo ga vise ne pokazujem svima... Podigla sam zidove... Do najboljeg dela mene sada stizu samo najbolji... Ostali neka samo stoje iza zidova i pitaju se...Kakva li sam iznutra?



Ljubav je...kada je neko udaljen od tebe kilometrima i kilometrima, a ti mislis samo na nju, cekas dan kada ces je vidjeti, brojis dane, sate do tog trenutka, stalno ti je u mislila, ne gledas one druge koji su ti ispred nosa i sve ih odbijas zbog nje...Jer to je ljubav, a daljina je nista u odnosu na nju!!!



Zadrzacu pravo da budem drugacija.... da pruzim ljubav kad zelim, da vristim i placem kada me boli.... Ne stavljam maske laznog osmeha da drugima budem po volji... Zivim zivot jednostavno i iskreno,sa zdravim prstohvatom ludila...po meri sebe i svoje tisine.


"Jadan je onaj u kojem nije ostalo ništa od deteta!"
F. M. Dostojevski
Uzasno sam djetinjasta...I sretna sam zbog toga...Budite sto vise djeca,djetinjstvvo je najljepse razdoblje u zivotu covjeka..


Nema komentara:

Objavi komentar